Протеинови палачинки - Рецепти

понеделник, 04. декември 2017

Протеинови палачинки - Рецепти

Много хора обичат да използват протеини на прах за изграждане на мускули, защото те изискват малко усилия и могат да се консумират бързо в шейкове и др. Но не винаги това трябва да става задължително под формата на прах. Има много алтернативи, които могат да се приготвят бързо и лесно. Днес ще се представим един такъв продукт.

IronMaxx Протеинови палачинки - Ванилия

Протеинови палачинки звучи като много работа, но това далеч не е така. С готовата смес от IronMaxx протеиновите палачинки могат да бъдат направени на мига. За тази цел са необходими само готовата IronMaxx смес, малко вода, купа, тел за разбиване и тиган.

Съставки

Нека погледнем какво съдържат палачинките. Съдържанието се откроява с много висок дял на протеини от 68 процента. В една доза (50 г) се намират 34 грама протеин. Той е съставен от различни протеини: суроватъчен протеин, калциев казеинат, яйчен белтък и соев протеин. Резултатът е един разнообразен аминокиселинен профил.

В допълнение, една доза съдържа 8,3 г въглехидрати и 2,4 г мазнини.

От 50 г от сместа могат да бъдат направени четири до пет малки палачинки.

Приготвяне

  1. 50 г смес за протеинови палачинки се разбъркват в купа с 150 мл студена вода. Най-добре е да използвате тел за разбиване.
    Алтернативно, всичко може да се смеси в шейкър. Въпреки, че така става по-бързо, отколкото с помощта на тел за разбиване, трябва да се отбележи, че една сравнително голяма част от тестото остава в шейкъра.
  2. След това вземете тиган и запечете в него масата до златисто кафяво. На забравяйте да обърнете. Важно: Препоръчително е да се пържи без мазнина. Въпреки, че това работи, но само в незалепващ тиган. Ако нямате на разположение незалепващ тиган, е препоръчително палачинките да се пържат с мазнина. В противен случай тестото ще залепне по тигана и ще загори.

Основна рецепта Протеинови палачинки

За тези, които имат повече време, тук предлагаме основна рецепта за протеинови палачинки. Тя може да бъде обогатена разнообразно с кокос, банани, боровинки, мед - в зависимост от личния вкус.

Съставки

  • 3 белтъка от яйца
  • ½ лъжички протеин на прах
  • ¼ чаша извара
  • ¼ чаша суров овес

Приготвяне

  1. Съставките се разбъркват в купа до получаване на гладко тесто.
  2. В нагорещен тиган се добавя мазнина и след това се изсипва сместа.
  3. Когато ръбът покафевенее, обърнете палачинката.
  4. Гарнира се по вкус и се консумира.