Нуждаете се от допълнителна помощ?

Свържете се с нас!

Тук можете да намерите цялата информация и опции за свързване с екипа ни за обслужване на клиенти.

Внимание: Екипът Обслужване на клиенти не е на разположение в събота и неделя и на официални празници за Австрия.

Имате ли идеи или предложения за сайта?

Ние очакваме всякакви коментари и предложения за подобряване на нашите услуги и продуктов асортимет. Моля, свържете се с нашия екип обслужване на клиенти. Ще се радваме на обратна връзка!

Къде мога да намеря магазин VitalAbo България в близост до мен?

За съжаление VitalAbo България е само магазин за електронна търговия. Можете да ни намерите само онлайн.

Мога ли да пазарувам по-изгодно от вас като прекупвач?

За съжаление, това не е възможно. Ние продаваме нашите продукти само на крайни потребители и нямаме отделни ценови листи за прекупвачи.

Един продукт е по-изгоден в друг магазин

Моля, съобщете на нашия екип за обслужване на клиенти. Посочете източника, каталожния номер и цената на артикула на другия магазин, както и номера на артикула и цената в нашия магазин, за да направим проверка.

Въпроси и отговори

Може да задавате въпроси директно при продукта онлайн или да отговаряте на въпроси от други клиенти. За да зададете въпрос, трябва да сте регистрирани в нашия уебсайт. При формулиране на въпрос или отговор Ви молим да следвате следните указания:

  • Молим концентрирайте се само върху продукта и действителния си опит с него.
  • Въпросите или отговорите не трябва да се отнасят за нашето обслужване на клиенти, както и за обработката на поръчка или изпращане. При въпроси и информация на тази тема, молим свържете се с отдела за обслужване на клиенти.
  • Посочете конкретни детайли. Така може да се отговори по-лесно на въпроса и отговора ще е по-полезен.
  • Имайте предвид, че целта на често задаваните въпроси е отговарянето на конкретни въпроси, свързани с продукта, както и предоставянето на информация за други, които възнамеряват да закупят този продукт.

Ние си запазваме правото да изтрием или блокираме въпрос или отговор.

При отзиви относно предлаганите от нас продукти, ценообразуването, обработката на поръчки или доставката им, молим Ви, свържете се директно с отдела за обслужване на клиенти. Ние Ви молим да не въвеждате въпроси към екипа за обслужване на клиенти в нашата система за често задавани въпроси. Нашите сътрудници за обслужване на клиенти не виждат тези въпроси и така няма да могат да отговорят своевременно. Молим Ви, свържете се директно с нашия екип за обслужване на клиенти.