Нуждаете се от допълнителна помощ?

Свържете се с нас!

Тук можете да намерите цялата информация и опции за свързване с екипа ни за обслужване на клиенти.

Внимание: Екипът за обслужване на клиенти не е на разположение в събота и неделя и на официални празници в Австрия.

Имате ли идеи или предложения за сайта?

Ние очакваме всякакви коментари и предложения за подобряване на нашите услуги и продуктов асортимет. Моля, свържете се с нашия екип обслужване на клиенти. Ще се радваме на обратна връзка!

Къде мога да намеря магазин VitalAbo в близост до мен?

За съжаление VitalAbo е само магазин за електронна търговия. Можете да ни намерите само онлайн.

Мога ли да пазарувам по-изгодно от вас като прекупвач?

За съжаление, това не е възможно. Ние продаваме нашите продукти само на крайни потребители и нямаме отделни ценови листи за прекупвачи.

Един продукт е по-изгоден в друг магазин

Моля, съобщете на нашия екип за обслужване на клиенти. Посочете източника, каталожния номер и цената на артикула на другия магазин, както и номера на артикула и цената в нашия магазин, за да направим проверка.

Бих желал(а) да оценя продукт.

Ще се радваме, ако споделите впечатленията си с нашата общност.
Молим ви да се придържате към следните насоки.

  • Вашата оценка се фокусира изцяло върху този продукт. Обработката на поръчки или обслужването на клиенти не трябва да играят роля - в случая всичко опира до продукта!
  • Не забравяйте, че вашата оценка помага на други клиенти да вземат решение за покупка. Следователно вашата резенция трябва да бъде възможно най-конструктивна.

Когато става въпрос за отзиви и препоръки за нашите продукти, ние си запазваме правото да изтриваме или да не публикуваме публикации със следното съдържание:

  • Информация, която не е свързана с продукта или е напълно неподходяща
  • Ругатни или друг език, който не е подходящ за публичен форум
  • Клеветнически изявления
  • Език, който не е разбираем за целевата група на уебсайта
  • Некоректни цени
  • Реклама
  • Спам или неправилни препратки към други продукти
  • Оферти
  • Уебсайтове или конкретни конкуренти
  • Имейл адрес, телефонни номера или други лични данни или информация за контакт
  • Унизителни коментари относно други отзиви или препоръки
  • Изображения, показващи неправилна употреба на нашите продукти

Отзивите и препоръките се проверяват от хора преди публикуване, въпреки че си запазваме правото да въведем алгоритмично вземане на решения в подкрепа на тях. Жалбите, подадени чрез нашия процес на докладване и коригиране, ще бъдат обработени и на тях ще бъде отговорено своевременно. Когато се получат оплаквания, въпросното съдържание се проверява въз основа на нашите указания и, ако е необходимо, се изтрива изцяло, въпреки че се стремим да ги разрешаваме незабавно.

Благодарим ви, че отделихте време да прегледате нашите продукти.