VitalAbo

вторник, 01. април 2014

Пролет е - да се оттървем от килцата!

Пет излишни килограма не са края на света - или? Точно сега, през пролетта, когато дебелите зимни дрехи изчезват и идва ред на по-леки дрехи, всяко килце тежи двойно върху бедрата: защото се вижда! Ние сме събрали няколко съвета, как можете да отслабнете сравнително бързо и все пак здравословно ...

Първо: Разработване на план за хранене! За да отслабнете трайно и бързо, трябва да се вземат предвид различните аспекта в живота Ви и да промените някои неща. Това започва с приема на храна: той трябва да е по-осъзнат. Без междинни закуски, без фаст-фуд, без скрити мазнини в колбаси, сирена или торти, без сладки напитки, без алкохол... И без ядене, освен ако не сте наистина гладни! Експертите съветват да се записва всичко, което се яде. Всяко парче шоколад е от значение, независимо колко е малко!

Хубаво е да има по-дълги паузи между храненията. Който яде на малки хапки през целия ден - колкото и те да са малки - никога не оставя червата да почиват (и така никога не огладнявате)! По-добре са 4-5 часа почивка между закуска, обяд и вечеря - но след това човек може да яде до насита. Например зеленчукова супа. Поддържащо действат и диетични шейкове, които изпълват стомаха и помагат за ограничаване на апетита. Или посягате към здравословни помощи за отслабване.

Второ: движението е част от плана! Най-добре на още празен стомах, тогава излишните килограми са най-уязвими: спорт преди закуска се смята за истински фет-бърнер! Целия метаболизъм се задейства, тялото се чувства е по-добре и стартирате с добро настроение за деня. Препоръката се базира на проучване от Англия. В това проучване изследователите  са остановили подобрен метаболизъм на мазнини по време на тренировка на празен стомах.

Движвние и спорт са единствените средства, които могат да помогнат да се запази теглото и впоследствие: загуба на тегло винаги означава да се изразходват повече калории, отколкото се приемат. Но трябва да знаете, че един килограм мазнини е три пъти по-обемен от килограм мускули. Така че, може да се случи и така, че кантара да не показва нищо - и все пак някои дрехи да пасват отново.

Трето: пийте много вода и билков чай , добавките да не се забравят! От една страна, пиенето на много вода спестява много калории от сладки сокове, от дуга страна, повишения прием помага за премахване на проблемни вещества, които се освобождават при разграждане на мазнините в тялото. И трето - пиенето засища. Но внимавайте: твърде много не е добре, защото много от минералите и микроелементите ще бъдат отстранени по този начин. Най-добре е, да се вземат за пример спортистите и да се приемат профилактично вещества като магнезий . За да сияете истински след отслабването - и да не страдате от симптоми на дефицит!

“Нека нашата храна бъде нашето лекарство,
а нашето лекарство да е нашата храна!”

Хипократ