понеделник, 09. февруари 2015

Сбогом мазнини: изгаряне на мазнини чрез изграждане на мускулите, ето как!

Бягайте - най-добре първо към кантара си и след това във фитнеса. Само след няколко тренировки можете да усетите как мускулите стават по-твърди и растат. Всеки допълнителен килограм мускули изгарят около 100 калории на ден като източник на енергия - дори и в покой!

Като жена не бива да се страхувате да станете като културист чрез тренировка. Жените просто нямат изключително важните за това нива на тестостерон. Като предпазна мярка, може да прибегнете до малки тежести и да повтаряте упражненията по-често. И по-малките мускули изгарят мазнините!
Между другото, дори и сред мъжете, не всеки има генетично предразположение за културист.

Но за съжаление е мит, че може да се изгарят мазнините на корема чрез колкото се може повече коремни преси. Мазнини не се изгаря на определено място, а само чрез намаляване на общото съдържание на мазнина в тялото. Освен това, трнингът за издръжливост е много по-малко ефективен, отколкото предполагате - поне по отношение на изгарянето на мазнините. Той увеличава метаболизма в продължение на няколко часа. Бодибилдингът , обаче, който цели изграждане и стягане на мускулите, кара метаболизма да "гори" до два дни след това. Но, разбира се, и трнингът за издръжливост спомага за изгаряне на мазнини!

Хубаво е дори да боли: мускулна треска. Колкото и неприятна да е болката, това е знак за ефективна тренировка. Ако продължава повече от два дни, значи сте прекалили и трябва да изчакате със следващата тренировка, докато болката отмине... Микропукнатините в мускула трябва да оздравеят напълно преди мускулите да бъдат натоварени отново и да могат да растат.

Остава важният въпрос за хранителни добавки за изграждане на мускулите и за изгаряне на мазнините : Омега-3 мастни киселини например. Те могат да бъдат лесно приемани под формата на рибно масло или капсули с крил масло. Също така, протеин на прах и креатин имат положителен ефект. А може и просто да се ядат и овесени ядки един до два часа преди тренировка или за закуска за стимулиране растежа на мускулите.

“Нека нашата храна бъде нашето лекарство,
а нашето лекарство да е нашата храна!”

Хипократ